In de wereld van vandaag evolueert strategie van de wereld van gekochte media naar een wereld waarin verdiende en eigen media vaak de leidende strategische rol spelen. Merken worden ‘always on publishers’, omroepen zelfs. Dit vraagt om een nieuwe aanpak in de commerciële communicatie. Waar content meer koning wordt dan ooit, is het creëren van hoogwaardige content voor elke stap in de klantreis (of het nu inspirerend of verklarend is, om aandacht te trekken of om verkoop en loyaliteit te stimuleren) de sleutel. Simpel gezegd, maar een kunst en vak op zich.
Yune heeft nu meer dan 10 jaar ervaring in het doen van precies dat: het ontwikkelen van digitale (video) content die voortkomt uit de behoeften van de consument, in plaats van advertenties via het web te pushen. Aansprekende verhalen vertellen in plaats van pushen. Het vergt een andere manier van denken, creëren, produceren en distribueren.
Onze kerndiensten:
– ontwikkelen van contentstrategie
– platformen creëren, boeiende content en online (activerings)campagnes
– contentdistributie (betaald, eigendom, verdiend), inclusief sociale advertenties
– conversiegericht denken
Onze USP’s:
– zowel strategie als hands-on productie in eigen beheer
– alle content creatie / productie in eigen beheer
– enorme in-house video- en animatieafdeling
– sterke kennis van sociale media
– volledig aangepast aan de hedendaagse merkbehoeften voor snelle en creatieve always on content
Yune is onderdeel van IPG Mediabrands.