Bij Van Hulzen Communicatie helpen we opdrachtgevers vooruit. Met goede ideeën, van strategie tot uitvoering. Gebaseerd op communicatieprincipes,
pr-ervaring, voelsprieten en inlevingsvermogen. Met onze zeer gevarieerde opdrachtgevers bouwen we voort op behaalde successen en we werken we vol energie aan nieuwe. Dit doen we al ruim 70 jaar, nog altijd met liefde.
Het verhaal van Van Hulzen begint op 1 december 1950. Kick van Hulzen, onze naamgever, richt het eerste PR-bureau van Nederland op. Vanuit de zolderkamer van zijn ouderlijk huis haalt hij het PR-adviesvak naar Nederland. In 1953 krijgt Kick Van Hulzen de klant die hem groot zal maken: Albert Heijn. Kick staat aan de wieg van de Allerhande. Albert Heijn blijft ruim 50 jaar klant. Bureau Van Hulzen groeit mee en trekt ook andere grote klanten aan. In 1979 neemt Kick Van Hulzen afscheid. Het bureau gaat verder.
Vandaag de dag is Van Hulzen een fullservice communicatieadviesbureau van twintig man. Hét bureau voor strategie, creatie en content. Actief voor opdrachtgevers in overheid en bedrijfsleven. PR zit nog altijd in het DNA van ons bureau.