Met Steam-connect conversation-software houd je al je contactmomenten met je klanten bij. Alles in één interface. Zo raak je nooit meer de verhaallijn kwijt én blijven al je conversaties goed op stoom.
Contact leggen is het begin van elk succesverhaal. Goed advies, een specifieke vraag, service, onderzoek of een oplossing. Menselijk contact is nog steeds het beste fundament om nieuwe connecties te maken en mensen écht te bereiken. Dankzij conversaties worden klanten gewonnen of verloren.
Er is natuurlijk niets frustrerender dan je hele verhaal elke keer weer opnieuw te moeten vertellen. En er is niets fijner dan dat je meteen wordt begrepen en dat je de juiste connectie voelt.
We zijn allemaal gewend om conversaties te hebben via allerlei kanalen. De hele dag door. Deze kanalen en platformen zijn heel divers en veranderen continu.
Met die gedachte hebben wij een toekomstbestendig platform ontwikkeld waarmee je altijd kunt aanhaken waar en wanneer je maar wilt. Steam-connect is het klant-contact- ecosysteem dat harten wint.
Een oplossing waarbij er volledige vrijheid is. Via welke (toekomstige) kanalen de ook conversatie loopt. Zo worden alle klant-interacties bijgehouden zonder dat je de verhaallijn kwijtraakt. Met Steam-connect blijft elke conversatie optimaal op stoom.
Zo kun je attenter zijn, meteen begrip tonen en het juiste inzicht bieden. Empathisch en heel effectief. Steam-connect is daarom de ideale krachtbron voor elke conversatie. Alle klantcontactkanalen in één oplossing.